Morgenbuffet
Ved ophold uden morgenbuffet kan det tilkøbes til kr. 149,-
Man – fre kl. 6.30 – 09.30
Lør – søn kl. 8.00 – 10.00

Receptionens åbningstider:
Mandag-fredag: 08:00 – 15:00
Lørdage – søndage: 08:30 – 12:00

 Ved arrangementer er der udvidet åbningstider.

Check In/Out:
Check in fra kl. 15.00
Check ud senest kl. 11.00

Selv-check-in fra kl. 15.00.
Ved problemer ring døgnet rundt på 98 82 01 00.

Morgenmad:
Mandag – fredag: Kl. 6.30 – 9.30
Lørdag – søndag: Kl. 8.00 – 10.00

Der er dog stadig åbent for selskaber uden for ovenstående åbningstider.

Parkeringsforhold: 
Der findes mange gratis parkeringspladser fordelt ved hotellet og 1 minuts gang derfra.

Glemte effekter:
Personlige ejendele glemt på værelset eller hotellet ved afrejse opbevares en kort periode på hotellet, hvorefter de videregives til genbrug eller kasseres. Vi har desværre ikke mulighed for at opbevare tingene i længere tid og er ej heller erstatningspligtige. Medbringer man personlige effekter er det på eget ansvar. Kontakt evt. hotellet telefonisk hurtigst muligt efter opholdet for forespørgsel om glemt ejendel fortsat er opbevaret.

Opladning af el-bil:
Antal ladestandere: 2 stk. på p-pladsen i gården
Mærke: Ampera
Pris: Prisen er dynamisk og kan ses i appen
Betaling: Der betales via appen "Monta"
Der forefindes en QR-kode med flere oplysninger ved ladestationen.

Læs mere på www.danske-hoteller.dk/om-danske-hoteller/ladestandere 

Trådløst internet:
Gratis WI-FI

Kæledyr tilladt:
Tillæg pr. kæledyr pr. ophold: kr. 300,-

Antal værelser:
Hotellet har 42 værelser, heraf 4 enkelt- og 38 dobbeltværelser. Alle vores værelser har eget TV, gratis trådløst internet, bad/toilet med føntørre. Alle værelser er ikke-rygerværelser.

Handicapvenlige faciliteter:
Hotellet har umiddelbart ikke handicapvenlige faciliteter. Kontakt hotellet for nærmere information.

Vi tager ansvar for miljøet: 
Vi har som standard valgt ikke at rengøre værelser under ophold på mere end 1 nat. Dette for at reducere hotellets strøm- og vandforbrug. Ønsker I alligevel let rengøring, afhentning af affald, rene håndklæder eller andet, er dette muligt efter aftale med receptionen uden beregning.

Selskabslokaler og kursuslokaler:
Vi har 3 lyse og flotte lokaler til mødeaktivitet og kurser, som kan rumme fra 30 til 100 personer afhængig af bordopstilling samt op til 200 personer i stoleopstilling.

Inspiration til lokale oplevelser:
Se vores anbefalinger her.